Yeni Başladığım Örgü


Sevgili Saadet'in ördüğü liflerden esinlenerek birkaç hafta önce sakal ipten yastık kılıfı ördüm. 45 ilmekten başlayıp 3,5 numara şişle örünce biraz küçük oldu. Bende onu çocukların oyun oynadıkları yastığa geçirdim. Sütlü kahverengi ip seçtiğim için sonradan rengini de beğenmedim. Bu hafta sonu Step halı mağzasında sakal ipten haroşa örgüyle örülmüş açık yeşil (fotoğraftaki iple aynı renkte ) şık bir yastık görünce yastık örme işine tekrar başlama isteği doğdu. Hemen 300 gr. sakal ip aldım. Sizde almak isterseniz 100 gr. ip 1 YTL. Dün örgüye 75 ilmekle ve 4,5 numara şişle başladım. Büyük bir dikdörtgen öreceğim. Sonra ikiye katlayıp, üst kısımda yaklaşık 7 cm.lik mesafe bırakıp burayı örerken 3 yada 4 ilik açacağım .Yani yastık düğmeli olacak. Akşam işten gelince çocukların odasında , onlar oyun oynarken bende örgümü örüyorum ve bu beni çok rahatlatıyor. Umarım bu işi 15 gün içerisinde bitirebilirim:))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba asl? abla senin bu tempona hayran?m.t?m g?n okulda,sonra da evde ko?turuyorsun.bi de ?stelik bu t?r i?lere de vakit buluyorsun.ger?i bunlar insan?n kafas?n? dinlendiriyor.ben de ?imdi atk? ?r?yorum ve dinlendi?imi hissediyorum ger?ekten.bu yo?un temponda sana kolay gelsin diyorum.sevgiler...
 

ayc?n kay?r

Adsız dedi ki...

sitenizi saadet vas?tas?yla tan?d?m.elinize sa?l?k.bende fiyongun abonelerindenim.sizede olduk art?k.bende bir blog yapmay? d???n?yorum.??nk? internette bu tip t?rk?e eli?i sitelerinin eksikli?i var.yabanc? siteler bizden ?ok.oysa t?rklere has gibi gelirdi ?rg? bana
neyse elinize y?re?inize sa?l?k...
 

nsevil

Adsız dedi ki...

merhabalar
ben merserize ipten bir h?rka ba?lad?m. arkas? bitmek ?zere ama t?kan?p kald?m. reklam kol olarak kesmek istiyorum kollar?n? ama nas?l yap?laca??n? bilmiyorum. nettede arad?m bulamad?m. bilen birileri bana yard?mc? olursa ?oooooook sevinirim. ?imdidn te?ekk?rler. iplerden ?nce elimize sonrada b?t?n b?nyemize yay?lan mutlulu?u seviyorum yinede :) 

helen

Adsız dedi ki...

Helen, reglan kol konusunda dantel yakal? buluz  k?sm?nda a??klama veriyorum. Umar?m i?ine yarar.Kolya gelsin. 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

mrh k?z?ma bir pelerin ?rmek istiyorum model varsa benimle payla??rm?s?n?z 

p?nar

Adsız dedi ki...

?ok s?radan olmu? 

Anonymous