Diktiğim İlk Elbise


İşte çalışma masamda bile dikiş dikebildiğim , küçük dikiş makinem. Yalnızca düz dikiş dikebiliyor. Benim için yeterli.Çocuklara ufak tefek birşeyler dikerim diye heveslenip almıştım ama uzun bir süre öylece kutusunda bekledi.İlk olarak aldığım eşofmanın paçalarını kısaltmada işe yaradı.

Genelde hiç birşey almasamda Bursa kumaş pazarı adı altındaki kumaşçıları gezmek hoşuma gider. Geçen gün dayanamadım siyah üzerine minik puanlı kumaşı hiç akılda yokken alıverdim. Halamın yardımıyla bu kumaşı elbise haline dönüştürdük ve bu iş tam bir günümüzü aldı.Halam olmasa kesme aşamasında çok zorlanırdım.Dikiş dikmek kolay bir iş değil.Benim çok sevdiğim yine siyah üzerine minik beyaz puan desenli bir gömleğim vardı. Onun ölçülerine uygun patron çıkardık önce . En zor aşama burasıydı. Sonrasında da halam ne diyorsa harfiyen uyguladım.
Yaka sıfır


Düğmecide bulduğum çiçekleri iliştirdim

Arka fermuarlı

10 yorum:

Adsız dedi ki...

?ok g?zel olmu?,ellerine sa?l?k.?yi g?nlerinde sa?l?kla,mutlulukla giymen dile?iyle. 

Meltem Atan

Adsız dedi ki...

tebrikler.?ok g?zel olmu?.eline sa?l?k..
 

nsevil

Adsız dedi ki...

tebrikler Asl? hn. onca i?in aras?nda dikmi?siniz. bana da ?evk verdiniz. sand?ktaki kuma?lar? ??kar?p hemen bir model arayaca??m. elinize sa?l?k
 

jale

Adsız dedi ki...

Coy iyi olmus, moda tasarimi 1. sinifta 2 sinif arkadasimla temel beden kalibi niyetine diktigimiz elbiseler o kadar komik gorunuyordu ki, o zaman bizim de ilk dikisimizdi ve senin yaptiginin yanindan bile gecemez. Gecenin 3'unde en guzel bizimki olacak diye konustugumuz hatirliyorum, oyle olmadi tabi sonra temizlik bezi yapmistik bizimkileri. Herkes gulmustu sinifta, fotografimizi bile cekmislerdi Sana yardim eden bilen birisi oldugu icin cok sanslisin O'na dort elle saril hic birakma. 

Tasneem

Adsız dedi ki...

yaptigin yastiklardan bende yapiyorum d?rt tane ?rd?m bir tane daha ?rmem gerekiyor.ben koltuklarin ?zerine atmayi planl1yorum bnimkiler lila rengi, bende tepe home da g?rm?st?m ve okadar para verecegime kendim ?rd?m ?stelik cok cabuk bitiyor ben 5 numara sis kullandim.aslinda sana bir soru sormak istiyorum?dikis makinan sanirim basit bir model sadece d?z dikis yapmaya yariyorsa eger markasini ve nerede bulabilecegimi yazarmisin.
 

Eda

Adsız dedi ki...

Eda , bu diki? makinesini ben televizyondaki sat??lardan ald?m. San?r?m homedrondu. S?rekli sat?? yapmak i?in reklam yap?yorlar televizyonda ve yakla??k 2 sene ?nce telefon edip sipari? verdim eve getirdiler. Diki? makinesi uzak do?u mal?. Herhangi bir sorunu ??kmad? ve sadece d?z diki? dikebiliyor.?ok hafif, pratik , yer kaplam?yor.O zaman adapt?r? ve kargo ?cretiyle birlikte 90 YTL vermi?tim. Genelde insanlar bahar d?neminde yaz i?in bir?eyler dikmeye hevesleniyorlar. Her sene reklam? ??k?yor ben dikkat ediyorum. Bu senede de satarlar. Takip edebilirsin. Ben dayanamay?p sakal iplerin pembe , bej, k?rm?z? tonlar?n? da ald?m, galiba ?rmeye devam edece?im. Yast?kalr?n? foto?raflay?p mail adresime g?nderirsen yay?nlayabilirim.
aslialtundal@gmail.com 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

cok tesekk?r ederim, o reklamlari bende g?r?yorum ama cesaret edememistim almaya sorun cikar diye.bir daha g?r?rsem daha dikkatli izleyecegim.yastiklarin resimlerini g?nderirim.ben simdi yeni bir yastik modeli buldum malzemeleri alinca baslayacagim onu da g?nderirim benim cok hosuma gitti.
sevgilerimle.. 

eda

Adsız dedi ki...

SAYIN M??TER?M?Z!BURSA KUMA? PAZARINDAN ALI?VER?? YAPTI?INIZ ???N TE?EKK?R EDER?M!KIYAFET D?K?M?N?Z GAYET HO? BU Y?ZDENDE TEBR?KLER VE EN ?NEML?S? KUMA?I ALDI?INIZ F?RMANIN ?SM?N? Z?KRETM?? OLMANIZ SA?OLUN!! 

BEKTAS YAVUZ

Bilges dedi ki...

bu makinadan bende siparis ettim arkadaslar sorun yasadınız mı yoksa gercekten cok uzulurum belki ufak tefek dikerim dikisimi gelistiririm diye heves ettim

Bilges dedi ki...

bu arada boyle sizin gibi bildiklerini anlatan insanlara bayılıyorum ben harikasınız ya insallah becerebilirsem bende bi blog yapcam ya cok özendim