Çorap Söküğü

Nagehancım yaşıyorum, yaşıyorum...En azından yemek yapıyorum, zorunlu ihtiyaç. Gerçi el işi yapmakta ,yemek yapmak kadar gerekli deşarj olmak açısından . Maalesef haftalardır doğru dürüst sandığımı açamadım.Halam da uzun süredir kendisine bir ceket örmekle meşgul. Bunun dışında tezhip çalışmalarına devam ediyor.Bu aralar elime iğne iplik almama sebep kızların sökük çorapları, kopuk düğmeleri. Sökük ve düğme dikmek de bir ev hanımının yapması gereken önemli işlerden biri değil mi?.
Ama durun... iki gün önce elime bir parça şifon kumaş aldım.Kenarını elle bastırdım. Bakalım ne çıkacak ortaya ...Merak edenler çok olursa artan motivasyonumla sürprizi daha çabuk tamamlayıp ortaya çıkarabilirim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
Herg?n bak?yorum sitene bir?ey yok.Eyvah dedim hastaland? herhalde bir?ey ??kmas?n diye dua ettim inanki.... Merakla bekliyorum yapt?klar?n?. ?imdi s?prizini daha ?ok merak ettim. Sevgilerimle. Kolay gelsin. 

cemile

Adsız dedi ki...

can?m iyi oldu?una sevindim.asl?nda okul i?lerinde vakit bulamad???n? d???nsemde yine yazmadan edemedim.uzun s?redir ortalarda olmay???n demekki di?er arkada?lar?da merakland?rm??.
s?prizinide merakla bekliyorum.
bu arada sen benim blogu geziyormusun.?nerlerini bekliyorum.. 

nsevil

Adsız dedi ki...

asl? sand???n? a?man ho?umuza gidiyor. zeyin a?ac?na herg?n u?ruyoruz, fark?nday?z burayla fazla ilgilenemedi?inin. ama hakl?s?n. hem ?ocuklar hem ev. hem siteler. yani bo? zaman?n yoktur tahminime g?re. vee ?u s?priz, fena uyand?rd? merak?m?. sab?rs?zl?kla bekliyorum... 

nazl?

Adsız dedi ki...

Asl?c???m ger?ekten uzun zamand?r bekliyordum
sonunda senden bir yaz? geldi siteye :) g?z?m?zayd?n

S?priz ?abuk biter umar?m
sevgiler 

?i?dem