Lavanta Torbası



Kısa zamanda uygulanabilen benim için zevkli bir çalışma daha. Artık kumaş ve boncukları kullandım.Kumaş yeşil parlak tafta .Pamuklu veya yumuşak bir kumaş cinsi kullanılırsa daha iyi olur.Kızların çekmeceleri için çingene pembesini ve uçuk pembeyi kullanacağım. Önce kağıt kalıbı çizip hazırladım.Dikiş payı bırakarak kumaşa uyguladım.Elde makine dikişiyle dikip ters çevirdim.


İçte ayrıca lavantanın konduğu bir kese daha var.Esas modelin daha küçük
boyunu uyguladım,kenarda açıklık bırakıp lavantayı doldurduktan sonra açıklığı elde kapattım.


Arka kısmın kapaklı oluşu orjinal. Böylece içteki keseyi çıkarıp , kolayca değiştirme imkanı var.


Lavanta torbasının son hali...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslicim masaallah,inan sana imreniyorum zamanini nekadar guzel programliyor,ne hos seyler uretiyorsun,ellerine saglik...buarada,kizlarini cok opuyorum,

Sevgiler,
  

arzu c

Adsız dedi ki...

Tesekkurler Arzucugum, yureklendirdin beni. Uretken olmayi istiyorum gercekten.Mutlu oluyorum boylece.Sevgilerimle... 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

eline sa?l?k asl?c???m ?ok ho? olmu?.. 

nsevil

Adsız dedi ki...

ASLICI?IM B?R ?NSANDA ANCAK BU KADAR MAR?FET OLUR YAYINLADIKLARINI ?LK ?NCE HERALDE BEN G?R?YORUM SAYFANI A?MADA YAPAMIYORUM EL?NE Y?RE??NE SA?LIK? AS?YE 

Anonymous

Adsız dedi ki...

Eline saglik Asl?,ne g?zel olmus ...bende dantelden lavanta torbalar? ?rd?m,i?lerine seninki gibi satenden keseler dikip dolduracag?m ,bitince in?allah koyar?m siteye... 

nalan

Adsız dedi ki...

Nagehan, Asiye, Nalan
Begendiginize sevindim.Tesekkurler. Nalan seninkinide merak ediyorum. sevgilerimle... 

asl? altan altundal

Adsız dedi ki...

?ok ho? asl?nda yapmak laz?m ?ekmecelerin i?ine birer tane
 

esra

Adsız dedi ki...

?ok ho? asl?nda yapmak laz?m ?ekmecelerin i?ine birer tane
 

esra

Adsız dedi ki...

ben ?orumdan ay?eg?l.yapt?klar?n?z?n hepsi tek kelime ile birbirinden harika.bende kurdale i?i ve kuma? ?i?ek yap?m?n? ??renmek istiyorum bana yard?mc? olabilirmisiniz. te?ekkur ederim


ay?e??l akta
fur_ay d???n,k?na ve nikah ?ekerleri
fur_ay@mynet.com
03642137366 

Ay?eg?l

Adsız dedi ki...

Aysegul tessekkur ederim. kordela isini henuz ogrenemedim. ama ileriki gunlerde bir iki cal?sma koyabilirim. Bende cok seviyorum ve guzel isler yapmak istiyorum . ilgine tekrar tesekkurler. Sevgilerimle. 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

?ok g?zel olmus..??nelik olarak da kullan?labilir.. 

nisan

Adsız dedi ki...

lavanta hakk?nda blgi edinebilirmiyim ben karadenizde ya??yorum.ayr?ca h?rriyet pazar daki asl? m?? 

erdinc

Adsız dedi ki...

bu siteyi ka? y?l?nda kurdunuz allahs?zlar hi? g?zel bi?ey yoq b?yle site mi olur ya... iki model g?nderimde koyun hi? g?zel model yoq halan ka? ya??nda sormas? ay?p :D:D:D 

eda

Adsız dedi ki...

becerikli insanlara b?y?k sayg?m var.Her model ayr? ustsl?k istiyor. Kendi kendime diki? ve ?rg? ile ilgileniyorum . ?al???yorum pek f?rsat?m olmuyor bu aralar k?z?m?n yata?? i?in cibinlik g?zel fikir te?ekk?rler 

ayse

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden harika ?ok be?endim.SEVG?LER 

filiz mutlu

Adsız dedi ki...

zevkli insanlar zevkli ?eyler yarat?r fevkalade olmu? elinize sa?l?k 

sevim

Adsız dedi ki...

zevkli insanlar zevkli ?eyler yarat?r fevkalade olmu? elinize sa?l?k 

sevim

Adsız dedi ki...

modelleriniz harika ?ocuklar?m i?in b?yle ?eyler yapmay? d???n?yodum te?ek?rler yeni do?acak ?ocu?uma yapacam birde size modellerin ayr?nt?s?n? verirken kareli ?emalar nas?l olu?turuluyo bendede kar???k manzara var onlar? nas?l kareli olarak sizin yapt???n?z gibi ?emal? yapabilirim ?yle i?lenmesi daha kolay oluyor yard?mc? olursan?z ?ok sevinirim hay?rl? ?al??malar dilerim 

peyhan kubat