Örgü Fular Yapımı


Hava nisan sonuna kadar serin gidecek gibi gözüküyor.Bahar için şık bir fular hiç fena olmaz.Esen yengemin ördüğü fuları kendi anlatımıyla fotoğraflayarak tanıtmak istedim. Fuların uç kısmına iğneye ip dolayarak çiçekler yapılıyor. Yengem 26 ilmekle (Onun ipi ve şişi ile 16 cm ediyor) örmeye başlamış. 4 kere iki taraftan 1 'er ilmek artırılıyor. 60 cm ördükten sonra, tam ortada 1 ilmek kesilerek 12 cm lik boşluk bırakılıyor. Buradan fuların diğer ucu çıkartılacak. Bunu görüntülemeyi unutmuşum.:)). 24 cm daha örülecek yalnız son üç sırada 1'er ilmek kesilecek. Kendi ip ve şişinize göre 16 cm için kaç ilmek atmanız gerektiğini hesap etmek isterseniz 'Örgü yastığımı sonunda bitirdim ' bölümünde açıklamıştım.

Tüm örgü severlere kolay gelsin.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba asl? hn,,

bu ?i?ek motifleri ?ok g?zel vede kolaya benziyor..
birde normal t?? ile yap?lan ?i?ek motifleri g?rd?m acaba onlar? biliyormusunuz? yap?l???na sitenizde yer verirseniz sevinirim ben bir t?rl? bulamad?m...

tekrraaarr g?r??mek dile?iyle.. sevgileerrrr @---,---  

?i?dem el?i

Adsız dedi ki...

Didem t??la ?i?ek motifi yapmay? halam iyi biliyor . Ona sorar yay?nlar?m. Kolay oldu?unu s?yl?yor. Sevgilerimle. 

asl? altan altundal

Rengarenk dantel dedi ki...

Slm Aslı. değişik el işleri yayınlaman çok hoş. benimde bir blogum var. çok acemiyim ama seni beklerim bloguma.. 

Adsız dedi ki...

Nazl? merhaba blog adresini elde edemedim.Yan?t vermiyor. Tekrar g?nderebilir misin? 

asl? altan altundal

Rengarenk dantel dedi ki...

tabi.. www.rengarenk.blogspot.com

Rengarenk dantel dedi ki...

Aslıcım bana son 10 yorum köşenin kodunu ve tarifini yazabilirmisin adresim nazlican_esra@mynet.com

Adsız dedi ki...

merhabalar,arkada?lar ben ne zamand?r kendim ve 6 ya??ndaki k?z?m i?in el ?rg?s? pan?o(pelerin)modeli ar?yorum ama nafile yok yok.bu konuda bana yard?mc? olursan?z ?ok sevinirim  

?zlem

Adsız dedi ki...

malesef elimde yok bulursam yay?nlar?m. ?nsallah bilenler olur:)) 

asl? altan altundal

Adsız dedi ki...

MERHABA ASLI
siteni uzun zamand?r be?enerek takip ediyorum
kolay gelsin,ba?ar?lar... 

NALAN

Adsız dedi ki...

MERHABA ASLI
siteni uzun zamandır beğenerek takip ediyorum ,bende seni beklerim bloguma
kolay gelsin,başarılar...

Adsız dedi ki...

ger?ekten ?ok g?zel el i?lerin var seni tebrik ederim telefon numaran? bana g?nder konu?al?m 

emine

Adsız dedi ki...

biz fular modeli arad?k ?i?ek DE??L
SUS!!!!
 

arife

Adsız dedi ki...

sitenize yeni ?eyler ekleyin yinede ?ok g?zel . 

merve ?zy?n

Adsız dedi ki...

merhabalar ben bu siteyi daha yeni buldum ve cok be?endim bebek ?rg?leride koyarsan?z g?zel olur kolay gelsin 

fatma

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus