Pano


Halam Ülkü Kayır'ın işlediği etamin üzerine 'Zeynep' ismi.Posted by Hello

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili Asl? blo?un ve eli?lerin harika hele hele halan?n k?rkyamalar?na bay?ld?m banada derya gibi den k?rkyama seti geldi bir?eyler yapmay? d???n?yorum bu ?rneklerdende ilham alaca??m in?aallah ba?ar?r?m sevgiyle kal?n benimde elimde resmi olan bir iki panom nagicede yay?nland? be?enirsin umar?m munev 

munev

Adsız dedi ki...

çok güzel hepside başarılar kolay gelsin munev

Adsız dedi ki...

merhaba ben halk e?itimde k?rkyama kursu veriyorum m?mk?nse model kitaplar?ndan gonderebilirmisiniz k?rka?a?/manisa halk e?itim sanatsal deste?inizi bekliyoruz 

elvan

Adsız dedi ki...

sevgili asl? k?rkyamalar muhte?em halan?n ellerine sa?l?k bende ?ok seviyorum k?rkyamay? nas?l yap?ld???n? bilemiyorum bilgilendirebilir misin veya bir ?rnek kitab?...desteklerini bekliyorum. 

dilek erdemir

Adsız dedi ki...

i?lerin hepsine bay?ld?m, sayfan?z? yeni g?rd?m .yeni i?lerinizi merakla bekliyorum.kolay gelsin.sevgiler. 

g?lnaz

Adsız dedi ki...

BEN ARZU ÇOK SÜPER OLMUŞ DA ZEYNEP KİM HEM NASIL YAPTINIZ ÖĞRENEBİLİR MİYİM?SİZ DE HİÇ FAZLA ÖRNEKLER KOYMUYORSUNUZ DAHA FAZLA ÖRNEK İSTİYORUZ