Kuşyuvası

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba asl? han?m benim hobim k?rkyama halan?z bu panolar? nas?l uyarlam?skural? nedir bana yard?mc? olabilirmisiniz bende kendim cesitli cal?smalar?m var kilimler yatak ort?lerivs baharda sergi acmay? d?s?n?yorum amac?m zaman?n degerlendirilmesi emekli olmus yaln?zl?k cekenleri bu hobiye yoneltmek art? frans?zlar bizim atalar?m?z? ve fakir halk?m?z?n cesitli ihtiyaclar?n? gidere bilmek icin evdeki parcalar? birlestirip k?rkyamay? olusyurmuslr onlarda kalkm?s bizim sanat?m?z diyorlar bunu yediremiyorum k?rkyamam?za sahip c?kal?m amac?m sayg?lar 

nilg?n k?c?kdere

Adsız dedi ki...

Nilg?n han?m ben halama soray?m ne yapabiliriz diye k?rkyama ile ilgili bir ?eyler yay?nlayay?m bayramdan sonra olabilirir. Kimbilir sizin de ne g?zel i?leriniz vard?r.E?er sergi Ankara 'da olursa gelmek isterim... 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

MRHABA BEN TEK?RDA? HAYRABOLUDAN FATMA AKHUY S?ZDEN KIRKYAMA SET?N?N F?YATINI VE ADRESE G?NDER?YORMUSUNUZ D?YE E-ME?L ATTIM. BEN HAYRABOLDA HALK E??T?M MERKEZ?NDE KIRKYAMA KURSU A?TIM VE BU SETE ?OK ?HT?YACIM VAR S?ZDEN EN KISA S?REDE CEVAP BEKL?YORUM
TEL:0(282)315 13 48 

FATMA AKHUY