Müzeyyen Yengemin İşleri



21 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi kandiller.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
ben artık www.berrince.com da olacağım. Rica etsem sayfandaki link adresimi değiştirebilir misin ?
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

ben bir anne olarak etamin işlemelerini çok beğendim özellikle büyük harfli panoyu çok beğendim etamin işlemeyide biliyorum benim için o panoyu daha net gösterirseniz çünkü bazı harflerde çocuklar çok net görünmüyor bebeğim henüz 3.5 aylık ama onun odasına böle bişey yapmak isterim eğer panoyu net görebilirsem ellerinize sağlık işleriniz çok güzel

Adsız dedi ki...

galatasaray

Adsız dedi ki...

merhaba

gunluk 250-300 tekil ziyaretcisi olan sağlık siteme link değişimi yapacak blog sahipleri arıyorum. iki tarafında hitini arttıracagı icin yardımcı olursan sevinirim.

http://hepinizindoktoru.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

http://mineabla.blogcu.com/merhaba geciyordum ugradım ne güzel bir blog ellerinize saglık

Mustafa Şenalp dedi ki...

çok güzel site.

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu aralar bizde etamin işlerine merak saldık

etki alanı dedi ki...

Merhaba,
bloğunuza şöyle bir baktım da,ne güzel detaylar vermişsiniz.Kanaviçe örneklerini boncukta da deneyebilirim.Antika işini çocukluğumda öğrenmiştim.O günlerimi hatırladım.Sık sık uğrayacağım.Sessiz olacağım...
TüTü

Adsız dedi ki...

merhaba biz yeni açılan bir hobi forumuyuz bizi ziyaret edermisiniz? www.hanimeli.forum0.net

Çeyiz Hazırlıkları dedi ki...

Merhaba sizi linklerime ekledim siz de beni eklersen çok sevinirim.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Aslı Hanım,
bloglarla meşgul olan annelerden rahatsız olan bir şahsiyet mevcut..
Bir göz atmanızı isterim..

buzlubadem dedi ki...

Sitenizde çok güzel çalışmalar var, elinize sağlık.

evcilik dedi ki...

selamlar aslı hanım öncelikle emeğinize sağlık. bu modellerdende beğendiklerimi aldım. ben de kaneviçeyle ilgileniyorum elimde farklı ve güzel modeller var.uğrarsanız sevinirim...

高額アルバイト dedi ki...

性欲を持て余し、欲求不満になっている女性を金銭の対価を得て、癒して差し上げるお仕事です。参加にあたり用紙、学歴等は一切問いません。高額アルバイトに興味のある方はぜひどうぞ

右脳左脳チェッカー dedi ki...

パーティーや合コンでも使える右脳左脳チェッカー!あなたの頭脳を分析して直観的な右脳派か、理詰めな左脳派か診断出来ます。診断結果には思いがけない発見があるかも!みんなで診断して盛り上がろう

野外露出 dedi ki...

野外露出の掟・・・それはいかに通報されないで脱ぐかですが、合法的に露出プレイを楽しめる方法があるのをご存じですか?当サイトで露出パートナーを探したりプレイ出来る場所を提供を探したり出来るのです。興味のある方はどうぞ

Adsız dedi ki...

emeğinize sağlık.ben etamin seccade işlemek istiyorum.detaylı ve net görülen desenler koyabilir misiniz.şimdiden teşekkürler

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

Müzeyyen yegne, ey Müzeyyen, Müzeyyen ne olur duy beniii.
Şunu belirtmeliyim ki oldukça faydalı içeriğe sahip bir site, Müzeyyen yenge işi biliyor.

Yoncatoptan dedi ki...

ÇEVRENİZDE EKİŞE İHTİYACI OLAN VARMI?
TOPTAN İÇGİYİM VE KOZMETİK ÜRÜNLERİ
ÜCRETSİZ KATALOG İSTEYİN
www.yoncatoptan.com

Bubble My Licorice dedi ki...

your blog is amazing :)

Cat Ring Giveway