Kaneviçe Örnekleri















Yengem Müzeyyen Altundal 'ın yaptığı örnekler.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

M?zeyyen han?m?n ellerine sa?l?k ?ok g?zel etaminler. harferi ??retmede kullan?lsa bu g?zel resimlerle ?ocuklaqr ne g?zel ??renir.resim ve harfleri g?r?nce bunlar geldi akl?ma.sevgiler.. 

munev

Adsız dedi ki...

g?r?r g?rmez hemen arkada??m nilg?ne adresi g?nderdim.kanevi?e bi?eyler yapmay? d???n?yor da..ellerinize sa?l?k.. 

nsevil

Adsız dedi ki...

m?zeyyen han?m?n ellerine sagl?k!?ok sevimliler!ben?mde evvelden kanevi?e denemelerim olmu?tu!bana o g?nleri hat?rlatt?!i?lemesi ?ok zevklidir!yapmak isteyenlere tavsiye olunur! 

AYDIN'IN annesi

Adsız dedi ki...

Yengenin ellerine sa?l?k,bebek yada ?ocuk e?yalar?nda kullan?labilecek g?zel ?rnekler 

Nalan

Adsız dedi ki...

Ben de art?k merak etmeye ba?lam??t?m seni. Mail atmay? d???n?yordum. Bu kanavi?e ?rnekleri ?ok ?irin. Tam ?ocuk odalar?na g?re. M?zeyyen Han?m?n ellerine sa?l?k. 

berrin

Adsız dedi ki...

tam ?ocuk tak?mlar? i?in ama
mutfa?a da uyarlanabilir. 

xtra

Adsız dedi ki...

merhaba
bu ?rnekler inan?n h?z?r gibi yeti?ti bana
bebek bekliyorum ve battaniye yapcakt?m kanevi?eden ?rnek aray?p duruyodum hatta ?uan i?lemeye ba?lad?m bile bir ricam olcak sadece e?er bu ?e?it ?rnekleriniz varsa ve bana g?nderirseniz ?ok sevinirim..
nurcannugur@hotmail.com
 

Anonymous

Adsız dedi ki...

Malesef elimde sadece bunlar var.Hediye olarak yap?lm??t?. Ama dergiler bir bakay?m yine de. Bayramdan sonra bulabilirsem yay?nlar?m. Bebe?iniz hay?rl? olsun, ne g?zeldir ?imdi onun i?in bir?eyler yapabilmek. Kolay gelsin. 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

daha k?t? ?rnekler bulamad?n?z m?? 

g?n?l

Adsız dedi ki...

merhaba. ismim mecit.ben kal?as?n? k?rd???ndan dolay? bi s?re eve ba??ml? kalm?? biriyim.bi arkada??m bana kanavi?e yapmam? ?nermi?ti yap?yodum bende,iyide geliyorda insana.sizin sitenizdeki hayvan motifleri ?ok ho?uma gitti b?yle ?eyleri yay?nlad???n?z i?in te?ekk?r ederim. 

mecit

Adsız dedi ki...

?ncelikle ge?mi? olsun. Faydalan?p memnun olman?z beni de mutlu etti. 

asli altan altundal

Adsız dedi ki...

yay?nlanan hi? bi ?eyi be?enmedim ?ok basit ve ?ocuk?a ?rnekler 

yasemin

Adsız dedi ki...

K?T? D?YENLER HALT ETM?? ONLAR ?RNEK G?NDERS?NLERDE G?REL?M HEPS?DE ?OK HAR?KA MUHTE?EMMM SAYGILAR :)))))) 

??kran

Adsız dedi ki...

Asl? han?m iyi g?nler,

sitenizi ge?en ay ke?fettim..?zerinden epey zaman ge?mi? olmakla birlikte bah?e fotograflar?n?z ger?ekten bu k?t? hava ?artlar?nda g?nl?mde g?ller a?t?rd?. sizi azbu?uk k?skanmad?m desem yalan olur hani..ne g?zel insan?n b?yle u?ra??p yasad???n? iliklerine kadar hissedecegi bir bah?esinin olmas?..istanbulda, bir yakada oturup di?erinde ?al??an, dolay?s?yla vaktinin ?o?unu yollarda ge?iren bir insan olarak sadece resimlere bakmak bile keyif verdi bana..

bu arada benim gen?lik y?llar?mda (liseli y?llar?mda desem daha do?ru olur) yapt???m ve annemin yapt?klar? olmak ?zere bol miktarda kanevi?e ?rne?i mevcut. bunlar? sitenize g?ndermeyi isterim ama ne yaz?k ki dijital fotograf makinam yok. cep tel ile ?ekilenlerden anla??labilirse e?er g?ndereyim, belki faydalanmak isyetenler olur. en az?ndan k???k ?rnekler (?rne?in kulland???m ve de?i?ik meyve fig?rlerinden olu?an ?rnekler) anla??labilir diye d???n?yorum. ama daha b?y?k (?rne?in pike ?rnekleri) galiba anla??lmaz...

?rneklerin bir k?sm? yumak dergisinin kanevi?e say?lar?ndan al?nm?? ama ?o?u daha eski ve kaynag?n? bilmem m?mk?n degil...

uygun bir zamanda size g?ndermeye cal?sacag?m...  

s.?lg?n

Adsız dedi ki...

asl? han?m sitenizi ?ok be?endim ye?il ?apkan?n ayr?nt?l? ?rne?ini g?nderirseniz memnun olurum ??nk? elbistanda b?yle modeller yok te?ekk?r ederim. 

meral

Adsız dedi ki...

merabalar bu sabah annemle lif modelleri araken sitenize tesat?fen girdik ve ?ok begendik emegi ge?en herkesin ellerine sagl?k mor ?apkay? acayip begendim ve bir model g?nderebilirseniz?ok mutlu olcam ?imdiden ilginiz i?in t?k ederim 

FATMA

Adsız dedi ki...

idare eder ama daha g?zel motifler olsaym?? daha makbule ge?erdi
 

Anonymous

Adsız dedi ki...

?ok g?zell helal olsun 

hanife

Adsız dedi ki...

iyi bir siteniz var te?ekk?rler devaml? burada ?rnek ??kartacam 

esin

Adsız dedi ki...

resimler ?ok k?t? k?z?m sitende
 

aaaaaaaaaaaliye han?m

Adsız dedi ki...

ben arzu 14 yaşındayım bende örnek çıkarıp buzdolabı süsü yapıyorum sizde deneyin başka örnekler yok mu örneklerin üzerine niçin harfleri yazdınız bence güzel olmamış benim gibi yapın bence hoşçakalın