Dantel Yakalı Bluz

Uzun bir aradan sonra, geçmişte ördüğüm ve özellikle yaka kısmını çok beğendiğim bu bluzla yeniden merhaba diyorum.

ören bayan merserize ipiyle düz örgü ördüm. Kol ağzı ve bel lastik örgü. Yaka oldukça geniş tutulup aynı iple örülmüş dantel ile kapatılıyor. Reglan kol uygulaması ile yaka, bütünleşiyor.
Reglan kol nasıl yapılır?Örgünüzün arka ve ön yüzünde ,lastikten 80 sıra veya sizin istediğiniz ölçü kadar sonra reglan kol yapmak için (sağ ve sol her iki tarafta) her 2. sırada 3 kez 1 ve 1 kez 2 ilmek eksiltin(bu işlemi 5 kez tekrarlayın). Sonra tekrar 2 kez 1 ve 1 kez 2 ilmek kapatıktan sonra 1 kez 2 ve 2 kez 1 ilmek eksiltme işlemini 8 kez tekrarlayın. Sonra tekrar 1 kez 2 ve 1 kez 1 ilmek kapatın.Örgüdeki reglan kol uygulaması bu ölçülere göre yapılmıştır.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslıcım hoşgeldin,umarım tatilin iyi geçmiştir.
Kazağın çok değişik olmuş,dantel kısmı çok güzel bir hava katmış kazağına güle güle kullan...

Adsız dedi ki...

ho?geldin sevgili Asl? .ellerine sa?l?k ?ok g?zel ve de?i?ik bir ?rnek iyi g?nlerde giy.sevgiler 

munev

Adsız dedi ki...

Ho?bulduk arkada?lar, te?ekk?r ederim .  

asl? altan altundal

Adsız dedi ki...

?ok g?zel elinize sa?l?k 

?ule T?rel

Adsız dedi ki...

asl?c?m merhaba dantellerin ?ok demode omu?
 

hatice

Adsız dedi ki...

berbat g?r?n?yor 

Anonymous

Adsız dedi ki...

eme?inize ve ellerinize sa?l?k .merhaba benim blo?umdada kendi tasr?m?m ?rg?lerim mevcut...bebek pati?i, ?al, kazak, ?apka, s?veter vs... ziyaret ederseniz ?ok memnun olurum.
www.blogcu.com/knitting 

yasemin

Adsız dedi ki...

?ok g?zel ama ?okkk sade
 

selma

Adsız dedi ki...

k?zlar ben reglan kolun nas?l kesildi?ini sorucakt?m hi?biryerde bulamad?m valla size ba?vura?m dedim:D ben sizin muhabbetinize girmeyeyim yanl?z aran?zdan bana reglan kolun kesimini bilen varsa s?yleyebilir mi herkese soruyorum bu yorum olmad? ama..... 

necmiye